خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/31 - 12:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رحمانی در تذکری:

چرا استیضاح وزیر کشور اعلام وصول نمی شود؟

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: از طرف 93 نفر از نمایندگان که از روز اول استیضاح وزیر کشور را امضا کردند، این سوال را مطرح می کنم که چرا این استیضاح اعلام وصول نمی شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رجب رحمانی در نشست علنی امروز (شنبه 31 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خداقوت به هیات رئیسه مجلس با استناد به ماده 221 آیین نامه داخلی مجلس عنوان کرد: این ماده صراحتاً بیان می کند که هیات رئیسه موظف است استیضاح را بلافاصله پس از دریافت به کمیسیون مربوطه ارجاع دهد.



نماینده مردم تاکستان در مجلس یازدهم افزود: از طرف 93 نفر از نمایندگان که از روز اول استیضاح وزیر کشور را امضا کردند، این سوال را مطرح می کنم که چرا این استیضاح اعلام وصول نمی شود؟



وی خطاب به بازرسی ویژه رئیس جمهور تصریح کرد: به استاندار قزوین بفرمایید که از حرکات تبلیغی بی محتوا دست بردارد، سدی که 3 سال قبل آبگیری شده، چرا باید مجدداً با یکصد ماشین مورد بهره برداری قرار گیرد، این سد سال 87 کلنگ زنی و 3 سال قبل آبگیری شده است. به جای چنین حرکات نمایشی، به فکر بی آبی استان باشید، این استان از بی آبی در حال نابودی است و خسارات باغداران که 2 هزار میلیارد تومان است باید پرداخت شود.



احمد نادری در پاسخ به این تذکر عنوان کرد: استیضاح به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 365425
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار